Sunday, March 31, 2013


Sales Managerial Positions in KSA-Riyadh:
مطلوب للتعيين الفوري مدييرين ادارات مبيعات بمدينة الرياض, السعودية:
Amr.samir@premieregypt.com

§ Carpet Department - Sales Manager, with at least 10 Years of Experience in the Carpets Sales Field, Bachelor of Business Administration, Excellent Management Skills.
§ مدير مبيعات قسم السجاد، مع ما لا يقل عن 10 عاما من الخبرة في مجال المبيعات السجاد، وبكالوريوس في إدارة الأعمال، مهارات إدارة ممتازة.
§ Home Furniture Department Sales Manager, with at least 10 Years of Experience in the Home Furniture Sales Field, Bachelor of Business Administration, Excellent Management Skills.
§ مدير مبيعات قسم الأثاث المنزلي ، مع ما لا يقل عن 10 عاما من الخبرة في مجال مبيعات الأثاث المنزلي، وبكالوريوس في إدارة الأعمال، مهارات إدارة ممتازة.
§ Floors (vinyl - Parquet - Rugs) Sales Manager, with at least 10 Years of Experience in the Floors-Sales Field (vinyl - Parquet - Rugs), Bachelor of Business Administration, Excellent Management Skills.
§ مدير ادارة ارضيات (الفينيل - باركيه - موكيت) مدير المبيعات، مع ما لا يقل عن 10 عاما من الخبرة في مجال الطوابق للمبيعات (الفينيل - باركيه - موكيت)، بكالوريوس في إدارة الأعمال، مهارات إدارة ممتازة.
How to Apply? 3 Steps…
1- Attach your Updated CV; send it in an email with a subject: ‘Sales Managers Carpets’’ or ‘’Sales Manager Furniture’’ or ‘’Sales Manager Floors’’ according to the position you are applying for.
2- Current Or Ex Package Details is a MUST to be mentioned in your email body.
3- Send it over for Screening to amr.samir@premieregypt.com 
Spread the word; you may help an excellent caliber finding an excellent opportunity.

§ كيفية التقديم؟ 3 خطوات ...
§ إرفاق السيرة الذاتية المستكملة؛ إرساله في رسالة بالبريد الالكتروني مع موضوع: "مدير المبيعات سجاد'' أو''مدير مبيعات اثاث منزلي'' أو''مديرمبيعات ارضيات" وفقا للوظيفة المرغوب.
§ تفاصيل المرتب الحالي أو السابق لا بد أن يذكر في جسم البريد الإلكتروني المرسل.
§ إرسال ما سبق للفحص على amr.samir@premieregypt.com

انشر الكلمة،قد تساعد شخص ما في ايجاد وظيفة ممتازة